29 Haziran 2016 Çarşamba

adana keriz sohbet

A/t/.im, scııııı hiç iyin yok ınu ' Sen küyc pıt. ııusıl ı.ı/ı

■ ■lup <>p)ıınu vekil eniyse, şııutli de toplanıp yelip, sana kan-id yapmasını Zeynep kadına söyle. Şayet nazlanacak olursa.

Havn. İren gelmiyorum, oylumu vekil yapmadım." derse, ıı /aıııııu sen lıemeıı yel. bana haber getir, ya da yok: bir di-l- loı y.ı/dır, bana yciir. Ben de reise, “Filanın karısı, koca-i"in evinden kaçıı, kocasına itaat ermiyor." diye yazayım. O oo.ıu onu iı ölüsü gibi sürüyerek, senin evine gönderirler.

• ndı,e etmeyin, gidin

i ludayur Bey, Kasımali, Kerbelayt (iafar ve Kcrbclayt

• r\,/.,)ı konuşa konuşa, Buzhane Mahallesinin uzun sokağım v </' sonuna gcidiicr.Hudayar Bey, hamamın yanma vanaca durdu ve”Oh. yoruldum."deyip, hamamın merdivenine otur-l ıılıuğıınu çıkarıp doldurmaya başladı. Hamamdan çıkan ı * bular, hayretle onlura bakıp, bazıları gülerek, bazılan söy-

■ o k, bu köylülerin yanından geçip gidiyorlardı. Sonunda ı o, diler, buranın oturulacak yer olmadığını anladılar. Önce, (bıd.ıyar Bey ayağa kalktı ve seslendi

Haydi buradan gidelim. Kadınlardan zarar gelir.

Buaz. daha gidip, dere kenarında, yıkık bir duvarın üs-

• olurdular. Hudayar Bey. elinde çubuğu, çöınelcrck dir-

• (1.1 mi dizlerine dayayıp, başını aşağı indirmişti. Konuş- rdu. Diğerleri ayak üstü duruyorlardı. Hudayar Bey,

.vımdaıı birkaç nefes çekip, üfledi, yüzünü çevirmeden konuşlu.

Simdi nereye gidelim, ne dersiniz.?

Kasımali, cevap verdi.

Nereye gideceğiz., köye gidelim ya. ilııdayar Bey, biraz, düşündükten sonra, başını kaidır-> ••'..uı devam etti.

I’eki. gidiyorsanız, gidelim.

Hudayar Bey. ayağa kalkınca, Kasımali ve Kcrbelayı 1 <ıı de kalktılar. Ama Kerbclayı (lalar, kımıldamadı. Hu-Bcy'e bakarak:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder